Реконструкція розв’язки на Шулявці може початися в наступному році.

 

Влада Києва планує розпочати реконструкцію Шулявського шляхопроводу в 2013 році.

Як пише Сегодня, влада розглядає два проекти реконструкції розв'язки. Гендиректор Київавтодору Георгій Глинський визнав, що технічний стан шляхопроводу бажає кращого. Крім того, на мосту постійно утворюються затори.

Газета пише, що проект інституту Київдормістпроект, затверджений у 2008 році, припускає розв'язку типу конюшина з новим поворотом з вулиці Довженка на проспект Перемоги, а також знесення будівлі цеху заводу Більшовик на перехресті вулиці Гетьмана і проспекту Перемоги.

 

"Естакада розшириться до шести смуг. Це вирішить проблему постійних заторів у цьому місці, що утворюються в першу чергу через те, що шість смуг, які підходять до мосту, перебудовуються в чотири", — заявив директор інституту Володимир Воробйов.

 

Будівництво розв'язки оцінюють в 150 млн грн, аналогічну суму необхідно витратити на знесення цеху, який давно не використовується. "Наскільки мені відомо, там уже вдалося досягти домовленостей, і завод дав добро на знесення своєї будівлі для будівництва розв'язки", — сказав нам Глинський.

У той же час у транспортній комісії Київради мають намір розглянути інший проект — трирівневої розв'язки з реверсивним розділовим кільцем. Автор проекту, Віктор Петрук, вважає, що перевага його варіанту — висока пропускна здатність, від 19 до 22 тисяч автомобілів на годину (зараз 7,5-8 тисяч).
 

 

"Крім того, коефіцієнт аварійності, у порівнянні з конюшиною, в нашій розв'язки нижче, також для будівництва розв'язки не потрібно зносити цех Більшовика, пам'ятник архітектури", — зазначив Петрук. За його словами, по цій розв'язці можна їхати в будь-якому напрямку: виконувати лівий поворот з проспекту Перемоги на Гетьмана, правий поворот з Довженка на Перемоги, розворот на Перемоги в бік центру.

Однак у Київдормістпроект альтернативний проект назвали "гарною картинкою". "Трирівнева розв'язка завжди дорожче, до того ж вона просто не влізе в площу — там залишиться всього 3 метри біля виходу з метро, ​​буде зачеплений цех і нещодавно побудована п'ятиповерхова будівля", — заявив Воробйов.

Раніше повідомлялося, що реконструкція Шулявського шляхопроводу почнеться ще в 2008 році.

Источник http://ua.korrespondent.net

Обсуждение на Форуме

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в LiveJournal